בעידן הטלפונים והמכשירים החכמים, נתגלה לעיני כל הברקוד החכם, אותם פסים בצירופים משתנים, אשר מובילים לקישור, טקסט או הודעה .אין זה מוזר ומאוד נפוץ להדפיס, להדביק, לפרסם על כל מוצר את הקוד לסריקה וממנו והלאה ימשיך הצופה, המבקר אל הכתובת או הטקסט המבוקש או הקישור היישר אל המכשיר החכם.
מהו הברקוד?
הברקוד הינו אמצעי שיווקי דיגיטאלי הנסרק ע"י אפליקציות סריקה הנמצאות כמעט בכל מכשיר "חכם". הסריקה המתבצעת מקשרת בין הברקוד לכתובת רשת פיזית, תמונה שיווקית וכל מידע אחר אותו תרצו להראות.השימושים רבים ומועילים מאוד, ומשווקי מוצרים או תוכן עושים בו שימוש רב על מנת לקשר בין מחזיק המכשיר החכם לבין המידע אותו רוצים להעביר.
שימושים נפוצים
את הברקוד ניתן להציג באתרי אינטרנט, בדיוורים, בפרסומי "המשך" בעיתונים, על חולצות "סרוק אותי", מוצרי פופ, שלטי חוצות, על גבי עטיפות פרסום ועוד.בעת הכנת הברקוד ניתן לשייך ולכוון את הקישור כמעט לכל יעד ברשת.