בקרוב-שאלות ותשובות און ליין.
בואו לשאול את השאלות ולקבל את כל התשובות, בניית אתרים, אפיון, עיצוב אתרים, בניית אתרים בפייסבוק ועוד. הצוות שלנו לרשותכם, הידע שלנו לשרותכם, מה לעשות כדי להפיק אתר מוצלח? איך ניתן לקדם אתר ומהן הדרכים? האם אתר בפייסבוק יכול להיות מנוהל תוכן?....השאלות שלכם, התשובות שלנו...בקרוב...

יתרונות פייסבוק לעסקים

מאמרים » יתרונות פייסבוק לעסקים

 

יתרונות פייסבוק לעסקים:

 

אם ברור הצורך להיות חלק מהרשת החברתית הגדולה בעולם, ואם המספרים הללו של מאות מיליוני גולשים ובעלי חשבונות ברשת החברתית "עושה לכם את זה" ,הרי הנוכחות שלכם שם אם עדיין לא קיימת או קיימת בחלקה ,הופכת להיות MUST ...תוסיפו לכך את העובדה שהמדיה החברתית כיום דומיננטית מאי פעם ורק הולכת ומתעצמת, וכאשר מתבצע בארגון כלשהו מערך שיווק ופרסום, המדיה האינטרנטית הרגילה והרשת החברתית לוקחים חלק גדול מאוד בפריסת עוגת התקציב.

 

ההערכה היא, שלרוב העסקים כיום יש ייצוג כלשהו ברשת האינטרנט,וייצוג מסוים גם בפייסבוק, ובנוסף לזה ההערכה השיווקית / פרסומית היא שלא תתנגדו להיות נוכחים עסקית בפייסבוק בצורה מכובדת ומקצועית. וכפועל יוצא מכל זאת, ברור שהרשת החברתית כחלק מהמדיה החברתית, נותנת לכם בעלי העסקים פלטפורמה מעולה ומרעננת לחשיפה לקהל רחב הרבה יותר מאי פעם.

היכולת לייצר מגע עם קהל הגולשים, האפשרות הכמעט בלעדית להגיע ללקוח הקצה ולהציג לו את כל מימדי הארגון או המוצר, לנהל שיח ודברים מולו בצורה קלה, והכי חשוב להראות ולהראות לאורך זמן, הרבה זמן, והרבה יותר מכל מדיה אחרת שאנחנו מכירים, ובעלות הגיונית שמהר מאוד מכסה את עצמה ומביאה עוד ערוצי הכנסה לעסק.



יתרונות ברורים לנוכחות העסק בפייסבוק:

    
חשיפה רחבה של המוצר/מותג (פרסום וויראלי קלאסי - מחבר לחבר, מפה לאוזן...)

     קשר מצוין ואישי בין הלקוח הגולש למוצר/מותג קשר שהוא "בגובה העיניים".
    
השקעה יחסית קטנה לעומת הרווח.
    
האתר או הדף בפייסבוק מגיע היישר אל האוהדים שלכם.
    
המתחרים בוודאי כבר שם.
    
נראות צעירה וחדשנית, שידור יוקרה מול הלקוחות.
    
אתם מוערכים כבעלי פתיחות ואחריות מקצועית מול הלקוחות.
    
יכולת מתקדמת לקבלת משוב מיידי ושיפור מיידי.
    
כרטיס אישי ממותג היטב בעיני גולשי הרשת החברתית.
    
ממשק ידידותי ומוכר לכולם.גם למבקרים שלך וגם לך.
    
אפשרות לביצוע קמפיין ממומן ממוקד ומפולח.

 

 

מכאן הרי יכולה להתקבל אך ורק מסקנה אחת ברורה, העסק שלכם חייב להיות בפייסבוק, ברמת חשיפה כזו או אחרת. כולם יגידו "אם אתה לא שם..." ויוסיפו לדבר בשבחה של הרשת הגדולה בעולם. נכון, רמת החשיפה, האפשרויות המאוד אטרקטיביות, יכולות השיווק ,כל אלו מתאימים מאוד לעסקים, ומעצם היותה של הרשת החברתית שכזו, כל סודה והקסם שלה הוא ביכולת להניע את המוצר שלכם הלאה והלאה ולהביא עוד ועוד נחשפים וגולשים פוטנציאליים , בשיטה הוויראלית, זו המפיצה עצמה מחבר לחבר, ואם המוצר שלכם הוא כזה מעניין ומרתק, תמצאו אותו משוטט לו ומעורר עניין חברתי ברחבי הרשת מול קהל פוטנציאלי חדש.

בעל עסק, לפייסבוק העסקי יתרונות רבים ומגוונים, היכולת להשתמש בכלי המיוחד הזה נתונה גם בידיך, אבל דורשת שימוש מושכל, הגיוני ובעיקר לא מטריד.לקוחותיך צמאים ורוצים לקבל ממך אינפורמציה ועדכונים, אבל הכול חייב להיות בהתאם לרוח הרשת החברתית, לא לבצע שימוש מסיבי מידי ולשמור על חוקי הפייסבוק ועל ההגינות, ולתכנן בהתאם את הפעילות העסקית שלך ברשת.
 


קראתם?השכלתם? נשמח לקבל לייק וגם שיתוף ושליחה...
רוצים לשתף את המאמר בפייסבוק?