בקרוב-שאלות ותשובות און ליין.
בואו לשאול את השאלות ולקבל את כל התשובות, בניית אתרים, אפיון, עיצוב אתרים, בניית אתרים בפייסבוק ועוד. הצוות שלנו לרשותכם, הידע שלנו לשרותכם, מה לעשות כדי להפיק אתר מוצלח? איך ניתן לקדם אתר ומהן הדרכים? האם אתר בפייסבוק יכול להיות מנוהל תוכן?....השאלות שלכם, התשובות שלנו...בקרוב...

בניית אתר

 

בניית אתר מקצועי זה עסק למקצוענים...

ההסבר מאוד פשוט, הניסיון והידע נשענים ותלויים בהרבה מאוד גורמים: עיצוב תוכנה, אבטחה, אחסון, תכנים, חדשנות טכנולוגית ועוד.יש להוסיף את העובדה שבניית אתר אמורה בסופו של תהליך לתת למשתמש כלי אותו יוכל לנהל בעצמו, איתו ייבצע פעולות תוכן שיווקיות, אשר יביאו את האתר של החברה להיות אתר מצליח ומניב.יישום כל אותם כלים, ושילוב כל המערכות לבניית אתר, הינם הכרחיים וחשובים מאוד על מנת להגיע למצב שבו האתר יעמוד בדרישות הרשת האופטימאליות.

תהליך האפיון כולל שלב העיצוב התכנות וההשמה ברשת, הינם התהליכים הראשונים וההכרחיים לביצוע כל פרויקט אינטרנטי שהוא. כדי שהחברה המזמינה תפיק את המרב מהאתר הקיים, יש לבצע בעת בניית האתר גם תהליך של הטמעת מערכת ניהול איתה יבצע הלקוח שינויים ועדכונים בהתאם לרצונו.

בניית אתר ככלל:

בד"כ עמודי אתר מונחי תפריטים ותת תפריטים בהתאם לצורך, כולל בתוכו עמודים מרכזיים כגון פרופיל, דף יצירת קשר, גלריית תמונות, גלריית מוצרים, חדשות החברה, מאמרים ועוד. יש בהחלט צורך לאפיין היטב את מטרות האתר האם לשיווק דרכו של האתר , האם רק לייצג תדמיתית את החברה או אולי לחזק את המיתוג.לכל מטרה יש את המאפיינים שלה, ודרכי הביצוע המתאימים. באתר שיווקי נחזק את מערך דפי יצירת הקשר וההנעה לביצוע פעולות, באתר תדמיתי יינתן דגש יותר לכיוון העסק עצמו ולמטרותיו, באתר עם אוריינטציה מיתוגית, הדרך תהיה לבצע פעולות מיתוג דומות לשאר מאפייני החברה.

בניית אתר תדמיתי, בניית אתר קטלוגי, בניית אתר ייעודי, בניית אתר בפייסבוק או כל פרויקט אחר, נדרשת חכמה שלפני מעשה הן בתהליך האפיון, הן בתהליך העיצוב וההשמה. חשוב לבצע פעולות קידום ראשוניות עוד בשלבים ההתחלתיים כגון: בחירת מילות תפריט / מפתח, לערוך חקר מתחרים קרובים, לבדוק מהן מילות החיפוש אשר יופנו אליכם בחיפוש ועוד.

חשיבה "גוגלית"

בניית אתר יפה יותר או יפה פחות זה עניין של טעם ורוח עיצובית שונה ממעצב לגרפיקאית, אבל מכיוון שברור לכולם שאנחנו רוצים להיות שם כשמחפשים אותנו, ויותר מזה להיות היכן שהמתחרים שלנו, ועוד יותר מזה גם להיות בראש החץ של החיפושים, דרושים לאתר תכנים ברמת כתיבה המשלבת גם את ערכי החברה על שלל תכניה וגם תוכן מובנה על פי חוקי כתיבה נכונים, רלוונטיים לנושא הספציפי, להירארכיה הנכונה ועוד גורמים נוספים.כך נוכל להביא את הפרויקט אל קדמת במת מנועי החיפוש, לפתוח פתח לעדכונים ותוספות לתכנים ולשפר עמדות באופן קבוע.בניית אתר בהיבט התוכן חיונית והכרחית!

בעת ההכנות לקראת בניית אתר גם במבנה תדמיתי רגיל והתחלתי וגם בהקמת פרויקט מורכב יותר, חשוב להציב מטרות וציפיות כל זאת  דרך תהליך האפיון, לשלב ולהציג ידענות טכנולוגית, לבצע התאמה מקסימאלית לצרכים, ולהגיש בסופו של תהליך פרויקט מוצלח.

קראתם?השכלתם? נשמח לקבל לייק וגם שיתוף ושליחה...
רוצים לשתף את המאמר בפייסבוק?