בקרוב-שאלות ותשובות און ליין.
בואו לשאול את השאלות ולקבל את כל התשובות, בניית אתרים, אפיון, עיצוב אתרים, בניית אתרים בפייסבוק ועוד. הצוות שלנו לרשותכם, הידע שלנו לשרותכם, מה לעשות כדי להפיק אתר מוצלח? איך ניתן לקדם אתר ומהן הדרכים? האם אתר בפייסבוק יכול להיות מנוהל תוכן?....השאלות שלכם, התשובות שלנו...בקרוב...

בניית אתרים בפייסבוק

 

רוצים להקים אתר אינטרנט משלכם בפייסבוק? יש לכם כבר אתר אינטרנט ואתם רוצים גם אתר תואם בפייסבוק?

ובכן, זה אפשרי...גם לעסק שלכם כדאי ומגיע שיהיה לו ייצוג מכובד ומרענן, המתנהל כאתר לכל דבר עם יתרונות הפייסבוק הידועים, יחד עם יתרונות ניהול אתר אינטרנט ותוכנו. סביבת הפיתוח של פייסבוק מאפשרת למפתחים, להכיל ולהטמיע אתר שלם עם יכולות מלאות של אתר דינאמי, מעוצב, מנוהל תוכן ובעל גישת ניהול לכל דבר ועניין.

 

כיום, מהווה האינטרנט והרשת החברתית והאתרים העסקיים שכבר נמצאים בה, גורם ושחקן ראשי במערך השיווק והמיתוג של עסקים רבים.היכולות ללא גבול כמעט, ואם מדובר על שילוב של אתר אינטרנט ואתר בפייסבוק,אז העסק בהחלט בעניינים בכל מה שקשור לנוכחות מעשית.הפייסבוק כרשת חברתית מובילה, משמשת את העסקים והארגונים כמנוף בעל יכולות שיווק וקידום מצוינים.

איך אנחנו נהפוך את  הפייסבוק  לכלי לקידום העסק שלך?

קודם, נצטרך להקים מערך פייסבוק עסקי כדי להיות שם...הדרך הבסיסית להקים דף עסקי בפייסבוק פשוטה מאוד, וכל אחד יכול...אבל, כדי להקים מערך אינטרנטי שלם בתוך הפייסבוק, מקצועי,מעוצב ברוח הארגון, מותאם לתנאי פייסבוק כדאי ורצוי לקחת בחשבון לשכור את שירותי אנשי המקצוע המיומנים והנכונים למטרה.לאחר שהמטרה הראשונה הושגה, ויש לעסק אתר בפייסבוק, תינתן בידכם האפשרות לעדכן תכנים, לבצע פעולות דינאמיות רגילות, להפנות קישורים את האתר בפייסבוק ולמעשה להשתמש בו כאתר או מקום נחיתה מצוין מכל קמפיין ולכל דבר ועניין.

מה דרוש כדי לבנות אתר בפייסבוק?

פתיחת דף אוהדים עסקי.
הכנת מערך עיצובי תואם האתר קיים.
פיתוח מערכת אתר דינאמית מותאמת לגודל ולדרישות פייסבוק.
התאמת התכנים והניווט הנדרשים לאתר בפייסבוק (אפיון).
יכולת להטמיע את האתר תחת מערך הפיתוח של פייסבוק.
שילוב המודולים של פייסבוק הנדרשים לאתר.
שטח אחסון ודומיין (במידה ואין נציע זאת עבורכם).
כמובן ביצוע...

מה צריך להכיל אתר בפייסבוק?

האתר נמצא כחלק מכפתורי הפייסבוק העסקי שלכם.לחיצה עליו (כמו באתר בו אתם נמצאים כרגע) ואתם בתוך האתר ועדיין בתוך מערך הפייסבוק.אתר בפייסבוק יכול להכיל בתוכו כל מה שאתר אינטרנט רגיל יכול להכיל: תכנים, תמונות, גלריות, סרטונים, פורומים, מאמרים ועוד..וכמובן שהתכנים בו ניתנים לשינוי ועריכה בכל זמן ומכל מחשב.

מהם סוגי האתרים והדפים בפייסבוק?

על יכולות הפייסבוק כבר הרחבנו בחלקים שונים של האתר, ואם אתם יודעים ומסכימים שצריך להיות שם ויפה שעה אחת קודם, וגם אם אתם כבר שם, ובהחלט סביר להניח שכן, ואפילו ייתכן שרשמתם את עצמכם בסוג של פלטפורמה עסקית, כדאי שנדע מעט יותר על היכולות ועל סוגי ההופעה בפייסבוק תחת הכותרת המשתנה והשגורה מעט שונה מאחד לשני ומתייחסת למעשה לאותו דבר: דף אוהדים, דף עסקי, עמוד אוהדים ועוד.להבדיל מהפייסבוק החברתי ה"רגיל", פייסבוק מאפשרת לעסקים ולבעלי מותג, להקים פייסבוק עסקי שחייב להישען על מערך הפייסבוק הפרטי. מכאן הדרך קצרה אל סוגי הדפים העיקריים, אותם ניתן להקים במערך העסקי של פייסבוק. 


עמוד אוהדים
אם עדיין אין לכם חשבון עסקי בפייסבוק, תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות. זוהי בהחלט מטרה שניתן להשיג די בקלות. התוצאה אמנם בסיסית, אבל יכולה להוות קרש קפיצה לעמודי אוהדים מעוצבים, מקצועיים וממותגים. אחרי שביצעתם את העבודה, יש לתחזק ולחזק את התוצאה המוגמרת בעזרת עדכונים, העלאת תמונות, איסוף אוהדים ועוד...צריכים עזרה או ביצוע מקצועי? בואו ללמוד על היכולות שלנו בנושא.
דוגמא

עמוד אוהדים מעוצב
פייסבוק, באפשרויות לעיצוב עמוד האוהדים שלכם, במידה וההחלטה המערכתית היא להפוך את העמוד לשיווקי, תדמיתי, בעל מראה מכובד ומיצג את המותג או העסק, נותן כיום את האפשרות המתקדמת להציב באנר גדול באופן יחסי בראש העמוד, יחד עם לוגו ,סמל,או אייקון מועדף של העסק/ארגון/מותג.כמובן שההמלצה הגורפת הינה לייצר באנר ולוגו באווירת האתר הראשי, לייצר כמה שיותר אחידות במראה, ולהישאר בקווי העיצוב של הארגון, כך שהגולש יבין שהוא הגיע לנגזרת של האתר כמו שהוא מכיר ויודע.ניתן ורצוי להשתמש בסלוגן, משפט קצר ועוד.כבר במהלך הזה של העיצוב, תתקבל תחושה מקצועית מאוד ומזמינה להישאר ולשוטט וכמובן לעשות לייק...
דוגמא

דף נחיתה מעוצב וממוקד מטרה
יצירת דף או עמוד נחיתה בפייסבוק, הינו שלב מתקדם מאוד במיצוב ומיתוג מערך הפייסבוק העסקי שלכם.אם ברצונכם לאסוף אוהדים רבים יותר או להרחיב את מעגל הלקוחות והנתונים שלהם (מיילים,טלפונים וכו..) ולהבליט את הנושא המרכזי העסקי, שרות אותו מקדמים, מוצר או מותג, כל אלו צריכים להופיע באתר/דף הנחיתה המעוצב מקצועית.
אפשר להקים מערך דף נחיתה שמטרתו איסוף לייקים דרך הסתרת המבצע או דרך רמז על המוצר, או לחשוף מיידית את המוצר / מבצע ללא צורך בלחיצה מוקדמת.בכל מקרה ההמלצה היא לבנות מערך שיווקי כולל טלפונים,מיילים,וטופס איסוף נתונים.
חשוב מאוד להבליט את נתוני יצירת הקשר והטלפונים לפניות,יחד עם טופס יצירת קשר, ממנו תוכלו לאגור מידע ולאסוף כתובות דואר לשליחה מרוכזת (חוקית כמובן), בהמשך.
דוגמא

אתר אינטרנט שלם מוטמע במערך הפייסבוק
ספינת הדגל כיום במערך הפייסבוק העסקי, אתר אינטרנט שלם עם כל היתרונות והמודולים שקיימים כיום באתרים המודרניים, כל זאת בהתאמה למידות ולהגבלות הפייסבוק, בעיצוב תואם לאתר הבית שלכם.המשמעויות ברורות, כולם בפייסבוק והפייסבוק אצל כולם,והשילוב של אתר אינטרנט תואם לאתר הבית ,תואם למיתוג ובאווירת העיצוב של הארגון, יעשו את ההבדל בין הפייסבוק העסקי שלכם לבין זה של המתחרים.

אתר אינטרנט בפייסבוק מנוהל דינאמית ע"י מערכת לניהול התוכן, התמונות, הסרטונים, דפי הקשר ועוד.כמות הדפים שכולל האתר יכולה להתחיל מ 4-6 עמודים בחבילת האתר הבסיסית, ולמעשה מספר דפים עד כמה שצריך בחבילות מתקדמות יותר.אין ספק שאתר אינטרנט בפייסבוק הוא כלי רב עוצמה הן בהיבט התדמיתי, והן בהיבט השיווקי מכירתי, ממש כמו אתר רגיל לכל דבר, ומשלב את יתרונות החשיפה הייחודית של פייסבוק וכוח ההפצה הוויראלי של הרשת החברתית.
דוגמא


לסיכום...
האפשרויות רבות ומגוונות, דפי הפייסבוק לסוגיהם השונים החל מדף בסיסי ועד אתר שלם מוטמע בפייסבוק, הינם דרך מצוינת להיחשף לקהל רחב ולקהל יעד של אלפים ומאות אלפים.התנועה הרבה של גולשים בפייסבוק והטראפיק המדהים של הרשת החברתית המובילה בעולם, נותנים לנו נתוני פתיחה מצוינים, ומחזקים את הרעיון המצוין של "להיות שם".מערכת הפייסבוק ומערך הפיתוח בפייסבוק מאפשרים לנו לפתח ולבנות אתרים שלמים מנוהלי תוכן ממש כמו באתרי הרשת הרגילים.
וכמו שאנחנו אומרים ב MediaFace: Are You Ready For This?
 

קראתם?השכלתם? נשמח לקבל לייק וגם שיתוף ושליחה...
רוצים לשתף את המאמר בפייסבוק?