בקרוב-שאלות ותשובות און ליין.
בואו לשאול את השאלות ולקבל את כל התשובות, בניית אתרים, אפיון, עיצוב אתרים, בניית אתרים בפייסבוק ועוד. הצוות שלנו לרשותכם, הידע שלנו לשרותכם, מה לעשות כדי להפיק אתר מוצלח? איך ניתן לקדם אתר ומהן הדרכים? האם אתר בפייסבוק יכול להיות מנוהל תוכן?....השאלות שלכם, התשובות שלנו...בקרוב...

כתיבת תוכן לאתרים

 

 

אומרים שתמונה שווה אלף מילים...אז אומרים...

נכון שהתמונה מדברת בעד עצמה ונותנת לצופה את התיאור הוויזואלי הנכון ביותר גם ללא מילה אחת (התמונה חייבת להיות כזו ש"מדברת"...), אבל כאשר אנו באים לתאר ולכתוב על העסק, על המותג, לפתח דיון או לשווק, אין תחליף למילה הכתובה, וכמו שרבים כבר אמרו וגם הסכימו: התוכן הוא המלך..


לכל מערך אינטרנט באשר הוא, נדרש תוכן, אשר בעזרתו משווקים, מקדמים, מוכרים, דנים, מגיבים ועוד.לכתיבת התוכן לאתר חוקים רבים ומאוד קפדניים.מנועי החיפוש ובראשם גוגל, מציבים למעשה אתגר תחרותי ממדרגה ראשונה, לתפוס את המקומות הראשונים בעמודי ובתוצאות החיפוש, והכול בעזרת בראש ובראשונה - תוכן.כמובן שנדרשים מאות פרמטרים נוספים, כמו קישורים, קוד כתוב בצורה נכונה, רלוונטיות לגולש ועוד ועוד...


האינטרנט ככלי רב עוצמה נגיש, זמין לכל ומתפתח ללא הפסקה, חשוב היום לקידום עסקים שהם עסקים "של אמת" הקיימים ופועלים מתוך ארגון, משרד, חנות ועד עסקים שהם עסקי רשת בלבד, החנות או המותג הינם ווירטואליים לחלוטין.גם אלו וגם אלו צריכים בנוסף למערך העיצוב שלהם, גם תוכן נכון וחכם, ובעזרתו להתקדם במעלה החיפושים, להגדיל את החשיפה ,או בקיצור להרוויח יותר.

אכן התוכן הוא מלך האינטרנט...

התוכן הנכתב באתרים יכול ע"י חשיבה נכונה ושיווקית, יחד עם כתיבה רלוונטית לחיפושים, להוות שלד מעולה לאתר אינטרנט וותיק או מתחיל, ומצד שני כתיבה לא נכונה, מבוססת חומרים קיימים, או לא כתובים נכון, או תכנים החוזרים על עצמם במקומות שונים, עלולים לפגוע מאוד באתר שלכם.


שילוב של תכנים שיווקיים ממוקדי מטרה, עם ניהול נכון של מילות מפתח וחיפוש תוך חקר שוק מקצועי, יחד עם חומרים מקצועיים כמו מאמרים רלוונטיים הקשורים לעסק עצמו, יקבלו דירוג תוכן גבוה במנועי החיפוש, ואם החומרים יעודכנו  מעת לעת, וייראו גם תכנים חדשים, הרי אתם בכיוון הנכון, והעבודה וההשקעה תשתלם בספו של דבר.


ומכאן המסקנה ברורה והחלטית: התוכן הנכתב באתר גם התוכן השיווקי וגם התוכן המקצועי, משמשים גם כשירות לאתר ולמבקרים בו וגם ככלי קידום האתר במעלה הדפים של מנועי החיפוש ובראשם גוגל.

ניהול התוכן באתר

ישנה חשיבות עצומה ליכול הכתיבה הנכונה או אם ניתן לקרוא לה הכתיבה ה"גוגלית". רבים מהמקדמים ומנהלי התוכן לא יודו בזה באופן גלוי, אך הם בהחלט מכוונים את הכתיבה שלהם לקריאה ע"י מנועי החיפוש, ושילוב נבון של מילות מפתח והכוון כמה שניתן יותר מדוייק וקרוב לדרך בה גוגל קורא את התוכן וחושף אותו רלוונטי כן או לא לגולש, גבוה או נמוך במעלה החיפוש.


לכאורה, על פניו, כתיבה הינה פעולה של מי שמוכשר לכך...אולי...אבל לא כל כותב מוכשר יודע את המלאכה בכתיבה לאתרים, שם יש דרכים ממוקדות ונכונות לכתוב תוכן שיהיה רלוונטי ומתאים לחיפוש.


התוכן חייב להיות איכותי, רלוונטי, אמין, לא מוצף מילות מפתח ללא אבחנה, הירארכיה ברורה בכתיבה תוך חלוקה ברורה לגולש וכמובן חידוש תכנים, רענון תוכן חדש רלוונטי ואיכותי, שיפור מתמיד וביצוע פעולות אופטימיזציה גם לתוכן הכתוב.

 

MediaFace  המקימה אתרי אינטרנט גם בפייסבוק, שמה דגש רב על כתיבה נכונה הן שיווקית והן מקצועית גם באתרי הפייסבוק שלכאורה מהווים תמצית האתר המלא של הארגון, וישנהחשיבות מכרעת לתכנים הנכתבים דווקא באתרים הללו הדורשים גם תמציתיות וגם יכולת להגיע נכון אל המבקרים בהם.


קראתם?השכלתם? נשמח לקבל לייק וגם שיתוף ושליחה...
רוצים לשתף את המאמר בפייסבוק?